May  &  June 2020

  Ψηφιακά & περιβαλλοντικά γραφήματα

Με στόχο την ενσωμάτωση φιλαναγνωστικών δράσεων στη σχολική ζωή των παιδιών, οι οποίες αποτελούν τη βάση της πολυεπίπεδης καλλιέργειας του προφορικού και γραπτού λόγου της ελληνικής γλώσσας και με κίνητρα, αφενός τη μέριμνα για το περιβάλλον κι αφετέρου την εξοικείωση με τα ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη μαθησιακή διαδικασία, οι μαθητές/τριες της Γ΄τάξης δημιούργησαν με έναν πρωτότυπο τρόπο το δικό τους ψηφιακό, περιβαλλοντικό παραμύθι. Αρχικά πραγματοποιήθηκε ανάγνωση παιδικών βιβλίων με ήρωες ζώα που ζουν σε διαφορετικά οικοσυστήματα κι έπειτα επιλέχτηκαν χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι από το καθένα. Έχοντας θέσει ως προβληματική κατάσταση του παραμυθιού τις αιτίες και τις συνέπειες της περιβαλλοντικής ρύπανσης, τα παιδιά συνεργατικά και με την υποστήριξη της υπεύθυνης εκπαιδευτικού το συνέγραψαν. Στη συνέχεια ζωγράφισαν τις εικόνες του και έπειτα, το αποτέλεσμα ψηφιοποιήθηκε μέσω του εύχρηστου εκπαιδευτικού εργαλείου story jumper. Στο τέλος, οι μικροί συγγραφείς "έντυσαν" με τις φωνές τους το βιβλίο που δημιούργησαν και συμφώνησαν με χαρά ότι θα επαναλάβουν σίγουρα την παραπάνω δημιουργική διαδικασία με την επόμενη ευκαιρία που θα τους δοθεί. Τα οφέλη που αποκόμισαν ποικίλα: η χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας, η ανατροφοδότηση από την ομάδα που νοιάζεται για το παραγόμενο αποτέλεσμα, η καλλιέργεια της κρίσης και της σκέψης, η δημιουργία ενεργών πολιτών που προβληματίζονται και ενεργούν για το περιβάλλον, η εξοικείωση με την ψηφιακή τεχνολογία, η αγάπη για το βιβλίο...

Επιμέλεια: Αρζόγλου Στεφανία ΠΕ70

Digital & environmental charts

Book titled:  ''Animals save the environment from the waste''

With the aim of integrating literacy activities into the school life of children, which are the basis of the multilevel cultivation of the oral and written Greek language and motivating, on the one hand, environmental concern and on the other hand, familiarity with digital educational tools, to be used in the learning process, the students of the Class created in their own original way their own digital, environmental tale. Initially, children's books were read with heroes of animals living in different ecosystems, and then typical representatives were selected from each one. Having set the causes and consequences of environmental pollution as the problematic situation in the fairy tale, the children co-authored it with the support of the teacher in charge. Then, they drew the pictures and in the end, the book became digital through the use of the web tool 'story jumper'. Finally, the young writers used their own voices to narrate the book they created and agreed with pleasure that they would certainly repeat the above creative process with the next opportunity given to them. The benefits that have been gained vary: the joy of creating and collaborating, the feedback from the team that cares about the output, the cultivation of judgment and thought, the creation of active citizens who are concerned and act on the environment, the familiarity with digital technology, love for the book ...

Created by: Arzoglou Stefania, primary school teacher

Anastasia Katsanikou, english teacher, prepared the text in English

Book titled 'ΤΑ ΖΩΑ ΣΩΖΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ'Read this book made on StoryJumper

Τα παιχνίδια του αγέρα - The playful wind

Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στο μάθημα  της  Γλώσσας

Με στόχο την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία οι μαθητές/τριες της Β΄  Δημοτικού εικονογράφησαν το ποίημα της Ντίνας Χατζηνικολάου ''Τα παιχνίδια του αγέρα'' . Αξιοποιώντας το story jumper οι ζωγραφιές των μαθητών/τριών έγιναν σελίδες στο δικό τους ψηφιακό βιβλίο.
Επιμέλεια: Μαμούρη Αγορίτσα ΠΕ70

Απόδοση στην αγγλική γλώσσα: Κιτσούλη Δέσποινα ΠΕ70


The playful wind

Exploiting digital tools in the Language lesson

In order to utilize digital tools in the educational process, the pupils of the 2nd grade of the elementary school illustrated the poem of Dina Hatzinikolaou '' The Games of the Wind". Exploiting the digital tool "story jumper" the students' drawings became the pages of their own digital book.
Edited by: Mamouri Agoritsa, teacher
English language performance by Kitsouli Despoina, teacher

Book titled 'Τα παιχνίδια του αγέραThe playful wind'Read this book made on StoryJumper
Dimotiko Scholeio Plateos Imathias Greece 2018-2021
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε